Hvilke idretter tilbyr bookmakeren GGBet i Norge?

14:46 04/03/2026

Anonymous32042279

Threads: 21

Jeg har bestemt meg for å utvide spillingen min litt og prøve noe annet enn bare fotball. Før spilte jeg hovedsakelig på toppligaer, som Premier League eller Serie A, men nå er jeg også interessert i e-sport. Jeg ser på turneringer i CS2, noen ganger Dota 2 og til og med Valorant. Jeg gikk inn på bookmakeren GGBet, det ser ut til å være et utvalg, men jeg har ikke helt fått oversikt over hvor bredt det er. Jeg lurer på om det finnes mindre populære grener der, eller bare toppturneringer. Noen ganger har jeg for eksempel lyst til å satse på noe som Apex Legends eller LoL. Hvis noen allerede har sett på tilbudet, kan dere gi meg et tips? Hvilke grener finnes hos bookmakeren GGBet?

04/03/2026

Anonymous32042279

Threads: 21

Jeg velger vanligvis de kampene jeg har litt peiling på. Men av og til har jeg lyst til å prøve noe nytt, bare for moro skyld. Det viktigste er at det finnes gode statistikker og oversiktlige markeder. Det er også viktig at oddsen ikke skiller seg for mye fra andre bookmakere. Derfor leter jeg nå etter en plattform med et godt utvalg. Hvis noen allerede har satset der, kan dere gjerne dele erfaringene deres.
Edited by Anonymous32042279 on 04/03/2026 14:46

04/03/2026

Kasia1wak

Threads: 1

Følger du ofte strømmene under turneringer, eller foretrekker du å bare se på de tørre tallene i tabellen? I begynnelsen var jeg også i tvil om det var verdt å gå fra vanlig fotball til e-sport, men nysgjerrigheten vant. På siden til bookmakeren GGBet https://ggbet-norge.co.no fant jeg et ganske livlig tilbud på nettopp LoL eller StarCraft II, noe som var en hyggelig oppdagelse for meg. Jeg husker hvordan jeg brukte en halvtime på å grave i statistikken for Valorant, i et forsøk på å finne en outsider, og til slutt skuffet ikke grensesnittet meg – alt er ganske oversiktlig. Det overrasket meg at markedene der ikke er begrenset til bare vinneren av kampen, for noen ganger er det mer spennende å satse på frags eller første blod på kartene. Det tok meg kanskje et par kvelder å sette meg inn i alle underkategoriene, men nå finner jeg meg raskt til rette i dette virvaret av hendelser.